söndag 16 september 2012

Salemi hotspot

Har lokaliserat en åtkomlig wi-fi spot på trottoaren på vägen till mataffären. Någon har glömt att låsa sin uppkoppling, så här snyltas det för fullt!

Fick ett sms från mamma idag om att pappa åker upp med Tudor till Sthlm på söndag, samma dag som jag kommer hem! Ska bli så otroligt bra för själen att ha katt hemma. Har inte träffat det lilla monstret på närmare ett par månader och saknar honom massor. Och min spis ska installeras och ugn ska skaffas framöver, jag hoppas att pappa kan fixa det i samband med att han kommer till Sthlm. Och duschen ska fixas, den fanns det bara kallvatten i. Mitt liv har varit så jävla miserabelt på senaste att det bara måste gå uppåt snart. Basic things, I need them to work.

En vecka kvar i Italien dårå.


2 kommentarer:

  1. läste på fullt allvar "salami-hotspot"... så roligt kan man ha en måndagmorgon. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag läste också "salami" XD Hoppas flygresan går bra hem och att du fått njuta av lite sol i alla fall :)

    SvaraRadera