Eftersom jag i sedvanlig ordning inte kan svara på kommentarer i kommentarsfältet från min dator, så svarar jag här ^^
Maja, jaaa det är nog egyptian det steget hette ja :) Känns lite synd att det inte blir nån dans på Helens kurs på några veckor nu, förstod det som att hon skulle resa bort. But luckily enough, så är ju Berenikes intensivworkshop på söndag. Ska anmäla mig till hennes workshop i cymbalspel också.
And actually, så beställde jag cymbaler idag, Saroyans. Vill ha egna, på kursen får man ju låna men jag tenderar att vara sist i kön och måste dras med de stora silvriga, which I do not like. Och jag vill sitta hemma och öva ^^ Beställde även en black short sleeve choli från Tribe Nawar. Ska invenstera i en vidare kjol snart, men funderar på vart jag ska beställa ifrån eftersom jag vill ha en kortare variant än standard. Om kjolen ska sitta på höftbenen, som jag vill att den ska göra, så släpar det i marken om det är standardlängd, damn my short stature! Om man inte kan drapera en standardlång kjol så att jag inte snubblar förstås? Hmm.
Och beställde just hem en rock-paper-scissor-lizard-spock shirt, som på bilden nedan, fast svart med guldtryck i dam-modell.
Och imorgon får man tillgång till första avsnittet i nya säsongen av the Big bang theory!
