måndag 16 januari 2012

Fun and games

Min obsession för närvarande är Supermario 8-bitar, som finns tillgängligt på nätet. Är så ironiskt, jag har ett shiny new PS3 med en uppsjö av spel till, men likt förbannat sitter jag och harvar gamla nintendo. Jag älskade det när jag var liten, har inte spelat det på hur många som helst, until very recently. När en kollega, skickade länken.. And I was hooked. Jag kommer dock bara så långt som till bron med de flygande fiskarna, vad jag än gör så kommer jag inte längre än så. FUUUUUU!

It's freakishly annoying >_< och jag har blivit helt tvångsmässig, jag spelar de föreliggande banorna på rutin, bara för att get a go at fiskbron. But nooo, det tar stopp där. Och jag kommer inte ihåg vad som finns efter, I wanna knooooow.

Får typ dåligt samvete för att PS3t står orört. Misstänker att det till stor del beror på att jag inte har energin till att sätta mig in i det för tillfället, orka lära sig nåt nytt liksom. Medans supermario är så bekant, it all comes back to me, det sitter där i hjärnbalken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar