söndag 15 januari 2012

Sunday afternoon

Min katt har varit väldigt uppmärksamhetssökande idag. Så fort jag satt mig med med datorn eller en bok så ska han tränga bort boken/datorn och ockupera mitt knä. Mysigt, men a liiittle bit too much. Han brukar inte gilla min mobil heller. Är bara att gilla läget, min katt äger mig.

Hittade bara the Dirt på svenska. Bah! Vill ha den på engelska såklart, jag gillar inte översättningar. Får beställa från nätet dårå. Fick tag i en bok av Agatha Christie från 1930 istället, The mysterious Mr Quinn.

Måste börja ta tag i resplanerna. Är bara 4 veckor innan det bär av till Australien. Måste skaffa internationellt körkort och kolla upp reseförsäkring. Glömde just försäkringen sist jag var på resande fot, insåg att jag inte hade nån när jag och Katja flängde omkring bland bergen i Libanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar