tisdag 31 januari 2012

Night activity

Righty-O. Uppe och ugglar. Fit of insomnia. Spelar lite Supermario för att sysselsätta mig. Jag vet, det är ett jävla tjat om det där spelet, men det upptar rätt mycket av min tid och tankeverksamhet just nu, so be it. En mängd andra människor nördar ner sig i lite mer coola spel, som WoW eller numera Skyrim, medans jag blir överförtjust i gamla nintendo 8-bitar som råkar finnas tillgängligt på internet. Känns inte riktigt lika legitimt att använda som argument när man försvinner från omvärlden ett tag ;) But it's the truth.

Nu tar jag mig åtminstone förbi bron med de flygande fiskarna hyfsat enkelt. Nu är det borgen precis efter som jag hakar upp mig på. Det är den banan jag sitter och nöter nu. Hade en ofantlig flow igår kväll, det var då det lossnade på fiskbanan och jag tog mig till och med andra borgen efter.. Galet, I tell you, galet. Kändes som att världen var mine for the taking. Nu är det hela tillbaka på lite mer vanliga nivåer. Oh well. Jag bara väntar på att det ska lossna igen. My time will come. Myess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar