lördag 21 april 2012

Shiny

Var och fikade hos Maja och Johannes i Gröndal idag, var mycket trevligt! Kände återigen ryck i "flytta ut till nån söderförort"-nerven. Jag vill ha en balkong och en lägenhet med ljusinsläpp. Vore inte helt fel med närhet till grönområden. Ska se mig om efter ett andrahandskontrakt. Så fort jag skaffat mig en stabil inkomst... Men då! Fick en tomatplanta och blev inspirerad att plantera avocado. Ska nog ta mig en sväng till nån trädgårdsaffär under morgondagen för att skaffa krukor och jord. Problemet är ju dock att min lägenhet är så mörk, jag har verkligen inget direkt solljus in alls. Får skaffa lite lampor åt växterna and see how it goes. 

Jobbade på kulturnatten ikväll, var väldans chill actually. Bra stämning och inte total invasion. Men ändå mycket folk. Very nice. Under rasten tog jag en vända i massagestolen som finns i personalrummet, brukar göra det när tillfälle ges. Men jag skulle vilja ha en ordentlig, riktig, djupmassage, ska se om man kanske kan boka in en tid. Det är dyrt, men ack så jävla värt det! 

För övrigt så fick jag hem t-shirten jag beställde för typ drygt en vecka sen. Zombie-tema. Amatörmässigt nog så orkade jag inte ta bilder som gör texten rättvänd, ni får hålla till godo med spegelvänt!
I'm fine 
Jak er myket foortjuust i denna.


Voodoo Fest!
Skickar med bild på den här också, köpte den för några veckor sen på Carlings.

1 kommentar: