tisdag 3 april 2012

Solkatt

Första dagen av riktig vår det här året för min del. Föräldrarna är på jobbet, själv är jag hemma och har spenderat mycket tid med att leka med Tudor vid vattnet och i trädgården. Vi har spatserat runt, suttit i solen och bara thrived in the sun. Närke är vackert och Vättern är underbar. Genomskinligt vatten med en trolsk underton. Det märks att Tudor är fullkomligt tillfreds med att vara här, och själv har jag också känt för att kasta mig ner i gräset och se mig omkring med utter contentment. Har känt mig som en loj ödla, suttit i solen och absorberat värme, känslan av solvarm hud är förbaskat sweet. En sån här dag gör mig nästan välvilligt inställd till världen.
Well, back to ännu en kopp kaffe på verandan! Är nästan klar med en bok av Laurell K Hamilton, lucky for me I brought another one as well!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar