torsdag 26 april 2012

Surprised owl is surprised

Vaknade rätt tidigt imorse efter att ha sovit några få timmar. Insomnia asså, fy fan. Speciellt som det har hållt i sig ett par veckor. Började dagen med en kopp kaffe och kröp tillbaka ner i sängen. När jag väl kände för att äta frukost så var kessellan slut! Traskade bort till Coop, allmänt sliten som jag både känner mig och ser ut som. Fy fan.
Är inne på min andra kopp kaffe och försöker piggna till. Ska på arbetsintervju om några timmar, förhoppningvis går det bra, but I have a good gut feeling about this. Däremot kändes det lite läskigt att tacka nej till en annan intervju. Tänk om jag inte får det här? Men den andra intervjun var bara ett sommar-gig och jag vill ha en tjänst som varar längre. Eller ett sommarvikariat som kan leda vidare, vilket är aktuellt för jobbet jag ska intervjuvas för idag.


Det skulle kännas skönt med en fast inkomst igen. Då blir det en ny tatuering hyfsat snart. Och jag är sugen på att åka utomlands en sväng igen. Behöver inte vara länge, men en långweekend vore inte helt fel.

Go tortoise, go! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar