torsdag 17 maj 2012

Spring, Y U so rainy and cold?

And ze raaaiiin is back again! Arrgghh! Kallt som stryk. Meeeh.

I are not pleased, jag vill kunna vara ute and enjoy it. Men det har varit uppehåll på kvällarna så mamma och jag har kunnat gå promenader i skogen. But still, jag vill kunna sitta ute barfota med en kopp kaffe och inte vara inbyltad i alla varma tröjor jag har.

Jobbet rullar på bra, känns som att man aldrig varit därifrån. Och eftersom jag inte jobbat så mycket sen mitten av februari så känner jag mig entusiastisk. Är långt ifrån Kenneth-mode just nu, but God knows I've been there often enough before and will be there again.



Skulle ta tagit nåt glas rom & cola med Josef, men jag är så trött, will sleep instead. Somnar jag inom en halvtimme så kommer jag få 10-timmars sömn, I want that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar