onsdag 8 augusti 2012

Twists and turns

Efter några dygns insomnia så börjar både kroppen och huvudet kännas en smula slitna. Jag har sovit litegrann, kanske ett par timmar per natt, men det är långtifrån vad jag behöver. Bah. Hade lite sömngång för mig inatt, fick för mig att det fanns folk i min lägenhet och jag tänkte att men Gud, jag kan ju inte ligga här naken och försökte fumlande få på mig BHn. vilket tog ett bra tag, i mörkret. Sen tror jag att jag nöjde mig med det och la mig igen. Funny thing, sleepwalking. Blir både syn- och hörselförvrängningar, all logik och sans försvinner dessutom. Scumbag brains twisted logic.

Jaja. Igår kväll hade jag lite av avstängning mot omvärlden, var väldigt skönt. Bakade scones, läste flera timmar och körde ett pass pilates. Intropasset på blogilates på en halvtimma, and it was straining. But nice. Var längesedan jag körde core nu och det kändes bra att låta kroppen jobba på det sättet igen. Ska försöka köra några pass i veckan, är så bekvämt att slippa behöva ta sig till gym, utan det är bara att koppla in datorn med tvn och youtuba pass :) Så tack Lina för tipset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar