onsdag 29 augusti 2012

Weii

Klockan är bara 22 och jag är redan supertrött. Å andra sidan har jag börjat vakna av egen maskin vid 5-6 på morgorna, även fast jag kan somna om tills det är dags att gå upp. Har dessutom blivit extremt lättpåverkan av alkohol. Var på middag hos Maja och Johannes ikväll och det bjöds på pumpasoppa, som hade en hel del matlagningsvin i. Det är mycket möjligt att jag bara inbillar mig, men det känns som att det räckte för att göra mig ännu mer trött. Men soppan var god! ^^ Blev en del ATS-nördande också, mycket trevligt. På söndag är det "prova på" på Studiefrämjandet som jag hade tänkt gå på och några dagar efter att jag kommit hem från Italien så drar grundkursen igång. Egentligen börjar den veckan innan, but since I wont be in ze country I will start one week late.

Borde städa badrummet, plocka ihop det sista inför flytten och ta en dusch. Men jag är så sjukt trött att det känns otroligt motigt. Jag måste duscha, kommer inte hända imorgon morgon eftersom tåget till Göteborg går strax efter 6 och väckarklockan ringer 5.15. Men jag tror faktiskt att jag ska skjuta på det sista med städningen och plockandet till lördag förmiddag. Allt kommer gå i ett, kommer hem närmare halv 12 på fredagkväll. Men själva flytten drar igång först på lördagsförmiddagen. It will be splendid. 

Köpte ett nytt lila anteckningsblock och nya pennor idag inför morgondagens kursstart. Känner mig som ett förväntansfullt barn. 

2 kommentarer:

  1. Det finns ingen som helst alkohol i matlagninsvin, bara så du vet ;)

    SvaraRadera
  2. Heheh, då var det bara jag som var sjukt trött i största allmänhet ^^

    SvaraRadera