onsdag 1 augusti 2012

Long time no see

Ja Herregud, här har jag inte varit på ett tag. Har varit sjukligt busy. Vet knappt vilken dag det är eller vad jag heter längre, hahah. Well dah. Är hemma hos föräldrarna i Harge nu några dagar. Har kramat på Tudor en hel del och idag var jag på en dagstur till Hjo med Emelie, var jättetrevligt. I do enjoy roadtrips. Ska fika med Emelie och Sigrid imorgon, det gäller att passa på när man är i hemtrakterna samtidigt.

Blekte håret igår lite spontant. Har inte gjort det förut, ville ljusa upp det röda för det blev alldeles för mörkt vid senaste färgningen. Vilket förstås beror på att jag bara hade hävt i det röda direkt på den gamla mörka. Nu kletade jag mest bara i slingblekning i hela håret och kände att det fick bli som det blev. Först hade jag tänkt vara ambitiös och slinga ordentligt men gav upp.

Men det blev bra, actually. Kommer låta det vara ett tag nu, det känns strävt så ska köra några omgångar inpackning. Ska eventuellt bleka mer senare. Men just nu så är det quite nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar