onsdag 13 juni 2012

Indigo blue

Biljett till fancy schmancy partee i Sthlm i slutet av månaden, check. Sväng till Uppsala i början av Juli, check. Biljett till synthfestival i slutet av Juli, check. Jobb även veckan efter det tryggat, check. Stabil tillvaro fram till 10e augusti, grreat. Fingers crossed för att mer jobb kommer uppenbara sig vid horisonten.

Åter i Stockholm söndag kväll. Kommer behöva lämna mina växter här. De är för stora för att släpa med på tåget och jag vet inte om de skulle överleva i min mörka lägenhet. Känns trist, jag har vant mig vid dem och det kommer kännas skumt utan. Ungefär lika skumt som att inte ha djur omkring mig på daglig basis. Får återgå till att mata duvorna. Åhh, jag hade siktat in mig på att köpa med mig sushi från centralen på söndag, men det slog mig just att yama har hunnit stänga då! Blast!

Over and out for today, nighty night. (And yes, jag gillar att ta töntiga emo/hipster bilder på mig själv, it's high up on my fun things to do list)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar