söndag 3 juni 2012

Movers and shakers

It's decided, jag ska börja dansa ATS, dvs. American Tribal Style bellydance i höst :) Blir på Studiefrämjandet i Stockholm, men innan dess kommer jag hinna testa på lite mer på en eller ett par sommarhaflor som kommer hållas i Uppsala under sommaren. Känner mig oerhört exalterad, and I'm not really sure why I haven't started earlier. But I guess this is the time, helt enkelt. Now it just feels right. Känner redan för att knyppla ihop en mynt-bh och ett par snofsiga bälten! Blir nog allt lite pyssel i sommar. A girl can prepare. Det verkar vara otroligt kul, iom att man kan göra så mycket av det, använda sig av olika typer av musik etc. Och just utstyrslarna är ju fantastiska! Är själv lite av en skata, I love shiny pretty things! Det opulenta, dekadenta och överdådiga är jag svag för.


För övrigt så blev inte mitt hår speciellt lila, men när det utsätts för direkt ljus så skimrar det lite lila-aktigt. So it's allright.

5 kommentarer:

  1. Men ja vad kul! Då kommer du att dansa för Helen om jag inte är helt ute och cyklar. Hon är superrevlig och bra!
    Jag har en kjol, vinröd, som du kan få låna om du vill? Den är för kort för mig så jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den....

    SvaraRadera
  2. Ska bli superkul :D Precis, det är Helen som håller i det, Maja sa också att hon är bra ^^ Jag lånar jättegärna kjolen och om den känns bra så vill jag nog köpa den om jag får? :)

    SvaraRadera
  3. Kul med magdans! Jag var och tittade på en uppvisning för ett par år sedan, det var väldigt trevligt! Vet inte om du känner Emili (arkeolog), hon var med och dansade.
    Filmklipp ligger på min facebook-sida om du är intresserad. :-)

    SvaraRadera
  4. Har nog inte träffat Emili, men kul :)

    SvaraRadera