lördag 9 juni 2012

Senaste nytt

Ahh, har druckit champagne två dagar i rad nu, I do enjoy my decadent ways! Kom just hem från en utflykt med föräldrarna och fastrarna, vi var på middag på 'Krogen i Skogen', kan ni tänka er, en lada mitt ute i ingenstans i Tiveden som det installerats kök och ställts fram några bord i. Är värsta poppis hos folket på bygden, man måste boka bord och grejer. Men det var både trevligt och väldigt bra mat. Fantastiskt god champagne serverades och jag lyckades beställa in ett väldans gott fruktigt vitt vin. I övrigt råkade jag vara allmänt skum, som vanligt, och pratade glatt om kannibalattacken i USA nyligen där en påtänd naken man åt upp ansiktet på en annan man medan sistnämnde fortfarande levde. Och naturligtvis trillade vi in på hen-debatten där jag gladeligen pratade mig varm om dess fördel för transsexuella. Och sen spårade det vidare till hur mycket jag stör mig på när folk hävdar att könsroller är biologiskt betingade. Hej och hå. Jag fick dock mycket medhåll av min ena fasters vän som var med också. Great success! Jag träffar inte mina fastrar så ofta och de är ganska konservativa båda två, men jag brukar glömma av mig. Nåväl, det var en kul kväll.

För bara några dagar sen fick jag upp ögonen för 'I love Lucy', sitcomen med Lucille Ball från 50-talet, den är så hysteriskt rolig :) Så om ni inte har sett den förut, titta på några avsnitt and give it a try. 


Dagens bästa på facebook var helt klart den här bilden, jag blev löjligt förtjust och kände att jag var tvungen att sprida den vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar