fredag 22 juni 2012

Time, oh ze time


Jeeez, fan vad tiden gått fort and I know, jag har varit dålig på att uppdatera. Beror mest på att jag har varit ett dregglande kolli när jag kommit hem från jobbet senaste veckan. Är inte van vid att kliva upp vid 6-halv 7 på morgonen och jag blir sedermera heeelt borta av sömnbrist eftersom jag i början inte hade vett att lägga mig i tid. Så jag har varit i sloth-mode.  

Men, jag trivs ypperligt på mitt sommarvikariat! 

Anywhoo, Midsommarafton idag och jag befinner mig åter i Närke hos föräldrarna. Blir här tills på söndag. Har varit och dansat runt stången i Medevi, har en del släktingar som alltid åker dit också så det är lite tradition. Mycket trefvligt.


Har grillat nu på kvällen, druckit lite rosévin och mixade ihop en slags jordgubbs daiquiri som hade lite allt möjligt i sig. De råkade bli lite starka också... But hey, why not?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar