lördag 30 juni 2012

Pyssel

Jag är ganska irriterad över att inte kunna använda min kamera, men batterierna är slut och laddaren ligger som sagt förmodligen hemma i närke. Måste be mamma skicka hit den med snigelpost.

Påbörjade ett ATS-bälte igår och har fått upp ögonen för hur mycket kul man kan ha med sånt. Beställde just hem en drös cowrie snäckor och pakistanska mynt med ögla, som man kan dekorera med. Ahh, finns så mycket fint på etsy, känner att det inte kommer vara sista gången jag klickar hem nåt därifrån.. Är nog ganska lätt att go bananas. Finns ju även så mycket inom nyproduktion av vintage-stilar, steampunkish stuff etc etc att få tag i där.

Nu närmast blir det utgång på Deka ikväll, kläderna är all set, men accessoarerna plockar jag på mig lite som jag känner för precis innan det är dags att dra. Har inte bestämt mig än för om jag ska göra en hyfsat elaborate håruppsättning med fjädrar och blommor eller om håret ska hänga fritt. Smyckesmässigt blir det nog iaf en choker, kanske nåt mer. Kommer kanske ha handskar. Nah, får se vad jag känner för när det börjar närma sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar