måndag 2 juli 2012

Heeh heeh..

Busy weekend. Har vart awesome. Som igår, såg Rock of Ages med Lina, som så fint uttryckte det "de lyckades bra med att bygga upp en sexuell spänning med Jacee Staxx, den var påtaglig på andra sidan duken." Jag är böjd att hålla med. Det kommer ta några dagar innan jag slutar flina som en village idiot, endorfin-nivån var rocket high undet filmen och en bra stund efter att den var slut. Det är något med sleaze som gör mig totalt stjärnögd. I need to get this movie!




Seriously, I had no idea that Tom Cruise had it in him!

Och hela filmen var bara så fantastisk! All musik, glorifieringen av the Sunset strip i LA på 80-talet och rocklivet. Russell Brand var med också, han levererade som vanligt och det fanns så många bra scener och tajmingen var alltid så perfekt. Filmen kretsar kring den fiktiva baren The bourboun room, som helt enkelt måste vara en psedonym för Whiskey a go-go, där bland annat Mötley Crüe spelade i uppstarten.  Åhhh, den var så bra! (Har jag nämnt att jag fullkomligt älskar 80-tals sleaze?)

Och just ja, fyller år idag och har nu den vördnadsvärda åldern av 27. Känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar