torsdag 19 juli 2012

Wondrous

I've been busy busy, känner att dagarna bara rinner iväg. Efter jobbet i tisdags så sysslade jag med att sortera prylar och böcker jag ska sälja, det tog en evinnerlig tid att fotografera dem och pynta ut på facebook. Och allt är inte upplagt än. Ska göra en andra och tredje sortering av vad jag ska göra mig av med. Är ca 80 pocketböcker som ska bort och då har jag ändå lagt undan en hel påse med de jag vill ha kvar. Mina Agatha Christie's och Elizabeth Peters plus ett par ströböcker till. Har insett att jag har hiskeligt mycket thingies, det känns ganska skönt att rensa och det innebär också att man kan skaffa nya prylar ^^ Vissa saker har jag tröttnat på, andra känner jag att det inte är så viktigt att ha kvar. Men vissa är jag inte kapabel till att göra mig av med. Not that I think anyone else shares my slightly kitschy taste and would like to have them, but anyways. Tis' ones I need to keep.



Senaste eftermiddagarna/kvällarna har jag varit hiskeligt trött, inte fått nåt gjort och bara lallat runt planlöst. Samma sak ikväll actually. Ska dricka upp mitt chai och sen däcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar