fredag 13 juli 2012

Friday, friday

Insåg just att det är fredagen den 13e, not that I really really care, men det är ju lite kul att Abraham Lincoln - Vampire Hunter har premiär just idag. Bio två dagar i rad, såg Snow white and the huntsman igår med John och idag blir det just Abraham Lincoln med Ellinor. Var inte imponerad av Kristen Stewarts prestation, men det hade jag förstås inte förväntat mig att bli. Däremot så var ju Charlize Theron helt psykotisk och fantastisk i rollen som ze evil queen och Chris Hemsworth var charmig som alltid. Men det var ju trist att castingen envisades med att ta med en brud som inte ens skulle kunna gestalta det mest simpla känsloregistret. Insåg just att Hemsworth är med i Cabin in the woods också, tjing för att se den! Däremot en annan bioaktuell film som är bland det sämsta jag sett ever, är ju Chernobyl Diaries. Very bad! Upplägget hade kunnat gjorts så mycket bättre, men alla möjligheter som fanns blev ju totalt slaktat. Amatörmässigt.

Dock så tror jag att det kommer dröja innan en film lika bra som Rock of Ages dyker upp. Just saying.

I övrigt har jag börjat hemsökas av Rebeca Blacks dunderfail 'Friday' varje fredag... Lite halvt tvångsmässigt sådär.. Now I feel the urge of cleansing my brain with soap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar