söndag 8 juli 2012

Untz

Spenderade helgen i Uppsala, kom hem för en liten stund sen. Har varit ett par intensivt sociala dagar, men det är bara roligt. Igår var det allmänt häng på stan, middag ute och sen avslutning av kvällen på en nation. Vi satt ute i trädgården och drack en massa drinkar. Idag var det danshafla, var väldans trevligt det också :) Dansade i min nya kjol som jag ska köpa av Lina och hade på mig min nya bindi, som jag fick igår, jättefin är den. Jag börjar nästan känna hur det skapas nya signalbanor mellan synapserna i hjärnan, I'm connecting the dots. Slowly, but in the right direction. Det kommer ta ett tag innan stegen och armrörelserna sätter sig i kroppsminnet, men när de väl gör det så! Det känns iaf en smula lättare när man får testa steg man provat tidigare, det är bekant och man kan börja slipa på komponenterna. För jag har oerhört mycket slipning av göra, men det är som det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar