torsdag 5 juli 2012

Ugly creatures warms my heart


Ligger hemma på soffan och känner mig allmänt nöjd med tillvaron. You have no idea how wonderful that is and how much I appreciate it. 

Har smällt i mig en halv burk med Ben n' Jerrys, är helt sockerstinn. Har tevatten på uppvärmning och ska se ett par avsnitt av random tvserie från USA medan jag ska sy. I have a fondness for tacky shows. Upptäckte nu att mitt théföråd har börjat sina, ska nog pallra mig bort till ett ställe som säljer lösthé nån dag snart. Har nästan bara haft påsar, vilket förstås funkar det med, men när jag var hemma på landet så körde jag på andra varianten och blev lite hooked.

Såg en mops på stan idag, den log mot mig and I just melted on the spot! 

Verkar som att blogger kaikat upp sig, av nån anledning så kunde jag inte svara i senaste kommentatorfältet. Men, Maja, du har säkert helt rätt i att det inte de facto är valrossar :) 

Fan, jag blir bara så jävla glad av de här djuren :D

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Dom är ju fina ändå förstås! ;) Och den här gången stämde det, se på mustaschen! tyckte just att det var längesen du skrev något.. men då är det av en bra anledning iaf! Ses imorgon!

    SvaraRadera
  2. Kan rekommendera Tea Centre of Stockholm på Hornsgatan nära Mariatorget om du ska köpa te i lösvikt. Det är de som blandar och säljer Söderblandning - originalet!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, ska kolla upp det :)

    SvaraRadera