lördag 2 juni 2012

Yo ho

Sitter vid köksbordet med en kopp te och spelar Super Mario 8-bitar över nätet. Börjar sakna mitt PS3 och känner att det hade vart perfekt att ha här med tanke på hur förbannat kallt och jävligt det är ute nu. So I'm
not really sure vad jag ska roa mig med de nästkommande 3 dagarna av ledighet. Jag skulle vilja se Prometheus, men det är inte kul att gå själv, men Josef jobbar i Norge hela helgen. Iof är det drygt att behöva ta en biltur på ca 1 timme, i en riktning, in till Örebro för att se en film och sen åka hem igen. En klar nackdel med att befinna sig på vischan. Och eftersom det kommer vara pissigt väder hela nästkommande vecka så är det inte så kul att såsa omkring ute, vilket annars är en av topp-aktiviterna här.

Oh well, när jag väl är tillbaka i Stockholm så kommer det säkert vara fint väder igen och jag har några drinkar inplanerade med vänner och bekanta. Och det kommer inte vara omständigt att ta sig till en biograf. Men det är väldigt skönt att vara ifrån stan ett tag, helt klart. Nu har jag dessutom vant in mig på att ha djur omkring mig på en daglig basis, så det kommer bli tomt att inte ha det sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar