tisdag 14 februari 2012

On the way

Meanwhile, in Singapore.

Well well, da har man kommit sa langt som till asien. Vi var tvungna att cirkla runt flygplatsen en extra halvtimma pga nat slags krangel innan vi fick landa, segt! Var dock en ganska okej flight, lyckades sova en hel del men kan inte pasta att jag kanner mig speciellt refreshed. Snarare som en knoglig sack. Sa det ar ratt skont att fa rora pa sig igen. Note to self infor nasta langresa: Ta med ett par nya strumpor i handbagaget. Tanker ocksa att det vore sweet att ha forsta klass-biljett nan gang pa en long haul flight, det sag sjukt lyxigt ut nar man passerade igenom den biten av planet pa vag till economy class. Far bli nar det dar sjukligt valbetalda jobbet dyker upp ;)

Nu ar det inte sa langt kvar :D Sista etappen. Men det kommer bli skumt med tidsskillnaden helt klart. Jag kanner mig redan som en forvirrad fladdermus.

Singapore verkar vara ett trevligt stalle, valdigt rent overallt.

Ska ge mig pa jakt efter ett stalle att kopa kaffe pa.

Over and out for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar